نوشته شده توسط : radin

وولک یکی از پرطرفدار ترین سایت ها برای کودکان ات که در آن قصه کودکانه جدید گفت می شود البته همراه با متن . علاوه بر این از کودکان شما می خواهد تا نتیجه خود ازقصه را برایشان ارسال کند و به همین روش کودکانتان از لحاظ رفتاری و تربیتی با گوش دادن به قصه های جدید سرگرم می شوند و چیز های جدید یاد می گیرند . قصه صوتی شنل قرمزی از جمله قصه هایی است که نتیجه گیری اخلاقی برای کودکان دارد . چند نفر از کادکانی که در مهد کودک ساری بودند برای ما خلاصه ای از اینن داستان را ارسال کردند که برای خواندن ادامه آن باید به سایت وولک مراجعه فرمایید .

یک دختری در جنگل همراه مادرش زندگی می کرد و به خاطر  شنل قشنگی قرمزی که داشت  به دختر کوچولو می گفتند شنل قرمزی . یک روز مادر بزرگ اش مریض شد و مادر شنل قرمزی کار زیادی داشت ونتوانستبه مادر بزرگ سری بزند مادرشنل قرمزی فکری کرد و گفت من خوراکی ها را آماده می کنم وتو اینهارا برای مادربزرگت ببر  و شنل قرمزی گفت باشه سبد و شنل اش را برداشت خدا حافظی کرد و رفت.یکدفه شنل قرمزی نگاهش به گل های قشنگ افتاد وگل ها را چید وخواست بره که آقا گرگه سر راهش رو گرفت آقا گرگ گفت:با این عجله کجا می ری؟ توی دستت چیست؟ شنل قرمزی باترس گفت:خوارکی.می خواهم ببرمشان به خانه مادر بزر گ ام.آقا گر گ یک نقشه سرش افتاد وگفت باشه.ترس نمی خواهم تو را بخورم. برو  . گرگه باخودش فکرکرد گفت خب من خانه ی مادر بزر گ شنل قرمزی می دانم کجا است الان زود میروم  به خانه ی مادر بزرگ حرکت کرد سمت خانه رسید و در زد مادر بزرگ گفت:شنل قرمزی بیا در باز است بیا بفرما نوه ی قشنگم بیا تو و آقا گرگ پرید و مار بزرگ را خورد و سریع رفت لباس های مادر بزرگ راپوشید و بعد از چند دقیقه شنل قرمزی امد و ... برای خواندن ادامه داستان به وولک مراجعه  فرمایید .

 



:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دزدگیر خانه، یک سیستم ضد سرقت منزل می‌باشد که به وسیله سنسورهای مختلف و با امکانات متفاوتی صاحب خانه را از خطر سرقت مطلع می‌سازد. دزدگیر خانه نه تنها به عنوان دزدگیر منزل استفاده می‌شود بلکه برای مکان‌های عمومی و مهمی همچون ادارات و فروشگاه‌ها هم کاربرد دارد.

دزدگیر ساختمان به شکل‌های مختلفی نظیر دزدگیر ساده مبتنی بر آژیر و هشدار محلی، دزدگیر اماکن با سیستم آلارم و دزدگیر اماکن با تلفن‌کننده سیمکارتی در بازار موجود است. دزدگیر اماکن از طریق تلفن ثابت هم امکان فعال‌سازی شماره‌های ضروری را دارد اما نکته قابل توجه این است که در صورت قطع شدن سیم‌های تلفن، سرویس‌دهی آنها متوقف می‌شود. بنابراین دزدگیرهای اماکن که از نوع سیم کارتی می باشند قابل اعتمادتر هستند.

دوربین مداربسته دید در شب ( IR ) و روز :

دوربین مدار بسته روز شامل دوربین هایی می شود که امکان ضبط تصویر در تاریکی راه به همراه ندارند، به همین دلیل هم قیمت ارزان و فروش محدودتری نسبت به دوربین های دید در شب دارند. دوربین های مداربسته دید در شب یا همان دوربین IR به شما این امکان را می دهند تا بتوانید در تاریکی و با کیفیت مطلوب به ضبط تصویر بپردازید. با توجه به ویژگی های گسترده و تکنولوژی هایی که در این دوربین ها در حال استفاده است، هر روزه شاهد افزایش کیفیت تصاویر ضبط شده در محیط های تاریک هستیم. در تصویر زیر نمایی از یک فروشگاه که توسط یک دوربین مدار بسته دید در شب ضبط شده است را مشاهده می کنید. اگر تا به حال برای محل کار یا منزل خود اقدام به خرید دوربین مداربسته کرده باشید حتماً با کاتالوگ عجیب و پر از اطلاعات فنی و نامفهوم دستگاه برخورد کرده اید. با توجه به رشد سریع فناوری و اثرگذاری آن در محصولات شاهد اصطلاحات و موارد نامفهومی در کاتالوگ دوربین های مداربسته هستیم . برای داشتن اطلاعات بیشتر در مورد دوربین مدار بسته به سایت دوربین مارکت مراجعه فرمایید . برای نصب دوربین مداربسته نیاز دستگاه DVR دارید .

قابلیت های یک دی وی ار با کیفیت

یک دی وی ار خوب تقریباً باید تمامی قابلیت‌های ذکر شده در مورد ویژگی هایی مانند ضبط و نمایش چند تصویر به صورت همزمان، آلارم، تشخیص حرکت (Motion Detector)، ضبط صدا و غیره را دارا باشد که بتواند جوابگوی امنیت مورد انتظار کاربر باشد. این قابلیت ها به صورت کلی موارد زیر را باید پشتیبانی کند:

  • رزولوشن تصاویر ضبط شده نسبتاً خوب و حداقل کیفیت D1 باشد.
  • دسترسی به تصاویر دوربین مداربسته با توجه به زمان و تاریخ ضبط به راحتی قابل دسترسی باشد.
  • پس از کپی گرفتن یا همان تهیه بکاپ از تصاویر ضبط شده، کیفیت تصاویر به هیچ وجه کاهش پیدا نکند.
  • قابلیت پشتیبانی حداقل از هارد دیسک با ظرفیت یک گیگ و بالاتر را برای ضبط تصاویر برآورده کند.
  • امکان ضبط تصاویر با حالت تشخیص حرکت (Motion Detection) نیز وجود داشته باشد.
  • امکان اتصال آسان DVR به شبکه اینترنتی جهت امکان مشاهده تصاویر زنده و ضبط شده از راه دور را فراهم آورد.

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 67 68 69 70 71 ... 72 صفحه بعد